Programajánló weboldal. Termék és Szolgáltatás. Keresőmarketing és honlap keoptimalizálás. Google helyezés javítás

Szolgáltatás, termék, program BP

hatékony szellemi duguláselhárítás \ programajánló \ termékmarketing \ ivóvízkezelés
bejegyzett seo pr tartalom

Jégeső pusztított a Volkswagen üzeménél

Egy nagyobb zivatar még nem okoz  károkat, de viszont ha jégeső pusztít az már elég kellemetlen nyomot hagy maga után. A közelmúltban csaknem harmincezer ezer autót rongált meg jégeső Wolfsburgban, ahol a Volkswagen konszern legnagyobb gyára működik. A természeti csapás új autók ezreiben tett kárt, a vállalat készül a javításukra.

A több mint ötvenezer embert foglalkoztató gyár térségében július végén vonult át egy front jégesővel, amely összesen huszonnyolcezer autót rongált meg az üzemben és környékén. A kár teljes nagyságát egyelőre nem sikerült megállapítani, de az biztos, hogy a szabad ég alatt sorakozó új gyártmányok közül is több ezer megsérült - mondta pénteken a Volkswagen egyik szóvivője.

Az autókat az átvilágító alagútban kell majd megvizsgálni, hogy a legapróbb horpadásokat is észrevegyék. Ez az ellenőrzés egyelőre csúszik, mivel alagút rendszerint foglalt, a gyártósorokról naponta kikerülő 3800 autó végső ellenőrzését hajtják végre benne, a jégeső miatt így várhatóan hetekig torlódnak a második átvizsgálásra váró Volkswagenek az üzemcsarnokokból érkező friss gyártmányokkal. A dpa hírügynökség szerint a gyártó külső segítség bevonásával próbálja kezelni az Alsó-Szászország tartományban működő üzemben kialakult rendkívüli helyzetet.

A tartomány legnagyobb biztosítója, a VGH szerint a július végi jégeső rekord nagyságú kárt okozott. A cég ügyfeleinél legkevesebb 21 ezer káresemény történt, ebből nagyjából 10 ezer esetben gépkocsi sérült meg. Sajnos a természet csapásai ellen senki nem tud védekezni.

Szólj hozzá!
bejegyzett seo pr tartalom

Ennél ritkább Mercedest nem vehetsz

Nem minden nap vesz az ember Mercedest, de ilyet az biztos nem talál mindenhol. Eladó egy nagyon ritka Mercedes prototípus, a CW311-es, kicsivel egymillió euró alatti áron. Az 1978-ban kifejlesztett modellt a Le Mans-i futamra építették, de sosem jutott el a versenypályáig.

4607498_fc48c4b4b6f77bed098c6b3d085cfa76_wm.jpg

Az autó a kor színvonalán rendkívül újszerűnek és gyorsnak számított, egyik jellegzetessége a rendkívül alacsony, 0,311-es légellenállási tényező, amelyről a nevét is kapta. A hajtásról egy 5,6 literes, V8-as motor gondoskodik, amely több mint 400 lóerős. Ennek köszönhetően a prototípus menetteljesítményei még ma is tiszteletet parancsolóak: nulláról százra alig 5 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége pedig meghaladja a 300 km/h-t.

Bár az autó sosem került gyártásba, a fejlesztést vezető Eberhard Schulz által alapított Isdera manufaktúra, néhány kisebb változtatás után mégis legyártott harminc darabot. Ezek az autók Isdera Imperator 108i néven kerültek forgalomba 1984 és 2001 között. Nekem annyira nem tetszik, de biztos van aki megvenné.

Szólj hozzá!
Programajánló weboldal. Termék és Szolgáltatás. Keresőmarketing és honlap keoptimalizálás. Google helyezés javítás
süti beállítások módosítása