Programajánló weboldal. Termék és Szolgáltatás. Keresőmarketing és honlap keoptimalizálás. Google helyezés javítás

Szolgáltatás, termék, program BP

hatékony szellemi duguláselhárítás \ programajánló \ termékmarketing \ ivóvízkezelés
bejegyzett seo pr tartalom

A nyugati régió duguláselhárítási számlái

Köszönöm a részemre átadott duguláselhárítási számlákat, de első látásra láttam, hogy van velük egy kis baj, ezért nem is mertem leadni a könyvelőségünkre, s azóta is nyugtalan vagyok miattuk. Féltem, hogy az idén már nem tudok elutazni Bécsbe, holott ezt még a mostani naptári évben rendeznem kell. Most kiderült, hogy 21-én  választmányi ülés van, s arra mindenképpen mennem kell, így megkockáztatok még egy utat az útlevelemmel, talán még akad két bélyegzőnyi hely benne. Így esetleg mégis el tudom rendezni az ügyet, de ebben a te segítségedre szorulok.

A számlákkal a következő a baj.

1) Egyiken sem szerepel a kiállítás dátuma! Enélkül egyszerűen érvénytelen! (Az egyiken találtam egy dátumfélét, de nem a megfelelő rubrikába van írva.)

2) Kettőn hiányzik a vevő neve. Enélkül is érvénytelen.

Két vevő neve van rendesen feltüntetve: névvel és címmel.

Egyen szerepel valami körülírás: A nyugati régió és duguláselhárítás, de ez nem a vevő neve, és nem is abban a rubrikában van, meg a cím is hiányzik.

Eléggé furcsa az "Eredeti elveszett" áthúzással ellátott másolat. Kinél veszett el? a Vevőnél? Akkor az ő baja, és a pénzzel nekem el kell számolnom.

Végül van még nálad egy felhasználatlan számla, ha azóta kiadtad, akkor kérem a másodpéldányát az ÁFÁval együtt, ha nem használtad fel, akkor juttasd vissza mindkét példányát, légy szíves.

Amire még kérlek, az tehát a következő:

Kell mind a négy számla esetében a kiállítás dátuma. Ennek persze meg kellene egyeznie az első példányon szereplővel. Ha azon sem szerepelt, akkor a vevők sem tudnak elszámolni vele (de nekik könnyebb a helyzetük mert egyszerűen ráírnak valamit; ezt nyilván meg is tették, nekem viszont pont azt kellene ráírnom, amit ők ráírtak utólag.

Két számla esetén a vevő nevére, természetesen itt is ugyanarra, amit ők utólag minden bizonnyal ráírtak, ha te már elmulasztottad.

Ez engem eléggé nyugtalanít, mert a dologból akár kellemetlenségem is lehet; én reméltem, hogy érvényes számlákat adsz ki, s ezzel nem lesz semmi gond. Így azonban az is rossz megoldás, ha nem adom le a számlákat, mert akkor adózni sem tud az alapítványunk (ÁFA), s ez csalásnak számít, ha meg így adom le, akkor abból az következik, hogy érvénytelen számlákat adtam ki (én, hisz rajtuk van bélyegzőm, aláírásom), s ez is szabálytalanság, következményei lehetnek.

Ezért nagyon szépen kérlek, hogy nézz-telefonálj-érdeklődj utána, milyen jogi vagy természetes személyek voltak a vevők (mit írtak be utólag a megfelelő rubrikába), és a dátumot is rekonstruálni kellene. Mindezt nem lehet "hasból" ráírni, hiszen ugyanazoknak az adatoknak kell szerepelnie rajtuk, mint az első példányon.

Légy szíves, légy ebben segítségemre.

Ezt a levelet igyekszem mielőbb eljuttatni (csak most derült ki, hogy utazom mégis a Duguláselhárítási Konferenciára), és arra kell kérjelek, hogy nov. 21-én délelőtt 11-re vagy jöjj el személyesen a Titkárságra egy borítékban a még hiányzó adatokat (és a hatodik számlát).

Hidd el, hogy ez részemről nem akadékoskodás; az összegek olyan nem jelentősek, de egy érvénytelen számla kiadása attól függetlenül szabálytalan, mekkora összeg szerepel rajta. Ráadásul a vevő utólag bármit beírhat a hiányzó rubrikákba, akár – például – egy jövő évi dátumot.

No, elnézést az aggodalmaskodásért, kérlek, zárjuk le megnyugtatóan ezt az ügyet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dugulaselharitas-most.blog.hu/api/trackback/id/tr994871449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Programajánló weboldal. Termék és Szolgáltatás. Keresőmarketing és honlap keoptimalizálás. Google helyezés javítás
süti beállítások módosítása